Kruimelpad
- Home
- Service Manager Expert
Klaar om onze nieuwe Service Manager Expert te worden? In die rol ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de dienstverlening, het beheer van de relatie met de klant en de strategische stroomlijning van de IT. Je voert de processen in en onderneemt alle nodige acties, zodat MLOZ IT de in de Service Level Agreements (SLA’s) vastgelegde serviceniveaus kan verzekeren. Je knoopt een efficiënte en stabiele relatie aan met de klant en onderhoudt deze door erop toe te zien dat de SLA's beantwoorden aan zijn verwachtingen. Je levert, aan de hand van de business-strategie en door de naleving van de SLA's, je bijdrage tot het leggen van de link tussen de IT-strategie en de business-strategie.
Taken:
Afhankelijk van de context en de vereisten voer je onder andere één of meerdere van de hieronder opgelijste taken uit:
Organiseren is een kolfje naar jouw hand en je bezit de natuurlijke leiderschapsvaardigheden om vergaderingen te leiden op alle niveaus (inclusief CxO). Je assertiviteit en onderhandelingsvaardigheden stellen je in staat om uitstekende compromissen te vinden die beantwoorden aan een langetermijnvisie. Je ervaring maakt dat je een helikopterview hebt, zodat je de onmisbare SPOC kunt worden tussen de betrokken partijen. Je streven naar een consensus en je besluitvaardigheid roepen respect op en worden door iedereen gewaardeerd.
Verder verwachten wij :