Wat verwachten wij: 

Als Purchase Officer verzorg je het administratief beheer van de bestellingen om de voorzieningen te garanderen en de verwezenlijking van de aankopen te vergemakkelijken.

Binnen deze optiek verleen je de administratieve, logistieke en organisatorische ondersteuning die het team Procurement Services nodig heeft om als dienst optimaal te kunnen functioneren.

Je staat concreet in voor de administratie van de bestellingen, je verzekert de opvolging ervan bij de verschillende leveranciers, je beheert de administratie van de ontvangst van de goederen en diensten en coördineert de zoektocht naar oplossingen in geval van geschillen met een leverancier of een administratief probleem.

Je waakt eveneens over het beheer, het onderhoud en de bijwerking van onze verschillende databases en controleert daarbij de leveranciers, de artikels en de contracten op de juistheid en betrouwbaarheid van de gegevens.

Je maakt de catalogus van de artikels op en houdt hem up to date, je maakt de contracten op en controleert de prijzen (benchmarking). Je archiveert de procedures, voert boordtabellen uit en verzekert een precieze reporting. Tenslotte ondersteun je je collega's bij de redactie en voorbereiding van de lastenboeken.

Wie zoeken we: 

Wij zijn op zoek naar iemand die graag administratief werk verleent en die nauwkeurig en autonoom kan werken. Ben je een rekenwonder? Ben je nieuwsgierig van aard en wil je graag veel bijleren en vooruitgang boeken? Ga je proactief te werk en neem je graag initiatieven? Heb je een sterk analytisch vermogen? Ben je een klantgericht? Ben je communicatief en kan je getuigen van een kritische geest?

We verwachten ook...

  • Een bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring
  • Ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt
  • Je bent tweetalig Frans/Nederlands, Nederlands/Frans
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft Office

Wat kunnen we u bieden: 

  • We bieden een contract van onbepaalde duur aan.
  • Je krijgt een aantrekkelijk loon in functie van je verantwoordelijkheden en je ervaring
  • We bieden een bonus aan die afhangt van je doelstellingen en persoonlijke resultaten
  • Je geniet ook tal van extralegale voordelen zoals de aansluiting bij Hospitalia Plus, maaltijdcheques, een groepsverzekering, een fitnessabonnement,...
  • Je functie vereist autonomie en initiatief, maar ook teamwork met anderen collega's
  • Deze functie geeft je de kans om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen
  • En dit binnen een moderne en aantrekkelijke werkomgeving!
  • Tot slot krijg je ook de kans om verschillende opleidingen te volgen om je loopbaan te boosten.

Solliciteren: