Wat verwachten wij: 

Bedoeling van deze functie is de risico's te analyseren en de mechanismen voor interne controle te evalueren om verbeteringsacties voor te stellen zodat de Landsbond en zijn 5 ziekenfondsen hun activiteiten kunnen beheersen en hun doelstellingen kunnen bereiken.
Als interne auditor bent u onder meer verantwoordelijk voor de opstart en uitvoering van de auditmissie. Vervolgens zorgt u ervoor dat uw interne klanten de afgesproken actieplannen volgen en toepassen. U zal ad hoc ook aanvragen krijgen om analyses of onderzoeken uit te voeren, bijvoorbeeld voor de compliance, de verbetering van processen of de opstelling van adviezen over dossiers voor het Directiecomité of de Raad van Bestuur. U draagt bij tot de jaarlijkse risk assessment om de meest relevante missies te identificeren en dus een jaarlijks auditplan op te stellen. U kunt zowel intern als extern een netwerk opbouwen en onderhouden. Verder breidt u uw professionele kennis steeds uit om op de hoogte te blijven van de nieuwe trends en technieken in een omgeving die voortdurend verandert.
De uitdaging van deze functie is om een analytische aanpak te hanteren, synthetiserend en objectief te zijn, en tegelijk duidelijk en uitdrukkelijk te communiceren.
U brengt in uw functie verslag uit bij de directeur van de Interne Audit.

Wie zoeken we: 

We zoeken een proactieve persoon met een goed analytisch vermogen, een intellectuele nieuwsgierigheid en die in staat is de juiste vragen aan zijn klanten te stellen. U bent communicatievaardig en getuigt van een kritische geest. U wilt verder kijken dan de organisatie van de Landsbond zelf en de verschillende activiteiten van onze 5 ziekenfondsen ontdekken, wat voor afwisseling in de functie zorgt en verplaatsingen vereist.

 

Vereiste competenties:

  • Master in economie/beheer/informatica of gelijkaardige ervaring.
  • Ervaring als interne of externe auditor, business process analyst, auditor voor de IT en/of beheercontrole wordt in acht genomen.
  • Kennis van de audittechnieken
  • Kennis van de best practices voor management
  • Ervaring in de verzekeringssector is een pluspunt (MiFid, Solvency II, ...)
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands, een goede kennis van het Frans en een passieve kennis van het Engels
  • 3 à 4 jaar ervaring of meer
  • Goede kennis van Microsoft Office

Wat kunnen we u bieden: 

  • Wij bieden een contract van onbepaalde duur.
  • Je krijgt een aantrekkelijk loon in functie van je verantwoordelijkheden en je ervaring.
  • Wij bieden je een bonus aan, afhankelijk van je persoonlijke doelstellingen en resultaten.
  • Wij werken met het Flex Income PlanTM, dat flexibel belonen toelaat. Je stelt zelf je loonpakket samen met loon-in-geld, legale en extralegale voordelen, en je past het aan volgens je persoonlijke behoeften.
  • Daarbij komt een wagen met een tankkaart.
  • Daarnaast zijn er ook tal van extralegale voordelen, zoals aansluiting bij Dentalia Plus en Hospitalia Plus, maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, GSM.
  • Wij geven je autonomie en ondernemerschap in je job, maar tegelijkertijd ook teamwerk met andere collega’s.
  • In deze job krijg je de kans om persoonlijk en professioneel te groeien.
  • En dat in een moderne en aantrekkelijke werkomgeving.
  • Tot slot krijg je bij ons de kans om verschillende opleidingen te volgen, de je carrière ten goede komen.

Solliciteren: