Wat verwachten wij: 

Als Functional Analyst Applicative Support hebben je een belangrijke verantwoordelijkheid binnen ons bedrijf. Je volgt de klantenrequests niet alleen op, maar je garandeert ook een optimale dienstverlening.

Verantwoordelijkheidsdomeinen:

  • De opvolging verzekeren en garanderen van de klantenrequests, met respect voor de regels voorzien in de SLA
  • De verschillende projecten informeren over de onvolledige of onbestaande documentatie
  • De oplossingen van de klantenrequests behandelen in het kader van zijn bevoegdheid
  • De kwaliteit garanderen van de inhoud van de verstuurde requests
  • In staat om praktische samenvattende informatie op te stellen
  • De klanten snel informeren indien er een probleem of incident is opgespoord
  • De manager bijstaan op vlak van de reporting en de feedback aan het management
  • De functie, de tool en de structuur helpen evolueren

Taken:

  • De requests zo snel mogelijk behandelen
  • De gegrondheid van de verschillende rubrieken nagaan en eventueel aanpassen
  • Niet-conforme requests terugsturen naar de verzender, op een commerciële manier
  • De requests afsluiten met een gekende en/of gedocumenteerde oplossing geleverd door het betreffende project of de requests doorsturen als de oplossing de competenties overstijgt en/of als de beschikbare documentatie onvolledig of onbestaand bleek
  • Zijn kennis delen door een bibliotheek op te bouwen van raadpleegbare oplossingen om de antwoorden op identieke problemen te systematiseren
  • Een probleem opsporen dat een impact kan hebben op meerdere klanten en ze ervan op de hoogte brengen
  • De manager bijstaan bij het opstellen van de synthese die een objectieve reporting mogelijk maakt naar het management over de realiteit in het veld
  • Kennis nemen van de informatie over release en operationele communicatie, verstuurd naar de klanten

Wie zoeken we: 

  • Tweetalig FR/NL
  • Communicatief, zowel mondeling als schriftelijk
  • Assertief, oplossingsgericht, goed in omgang en contact met klanten
  • Minimum 2 jaar ervaring binnen het domein toepassingsondersteuning
  • Kennis van de klassieke bureauticatools (Excel), gebruik van de methodologie ITIL
  • Bereid om te investeren in een team (teamplayer), en zich in te werken in de materies die te maken hebben met de klantenbusiness
  • In staat om de interne processen te volgen en snel samenvattende documentatie op te stellen
  • Ervaring in het domein gezondheidszorgen in een ziekenfonds = pluspunt

Wat kunnen we u bieden: 

  • Een contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk loon dat rekening houdt met uw verantwoordelijkheden en ervaring.
  • Terugbetaling aan 100 % van het openbaar vervoer of een tegemoetkoming voor het gebruik van de privéwagen.
  • Een bonus, afhankelijk van uw doelstellingen en persoonlijke resultaten.
  • Wij bieden het Flex Income PlanTM Hiermee kunt u uw loonpakket zelf samenstellen op basis van de bezoldiging in speciën en legale en extralegale voordelen, en het aanpassen in functie van uw individuele behoeften.
  • Talrijke extralegale voordelen: aansluiting bij Dentalia Plus en Hospitalia Plus, maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering.
  • De mogelijkheid om autonoom en ondernemend te werken binnen een team, samen met uw collega’s.
  • De mogelijkheid om u persoonlijk en professioneel te ontwikkelen.
  • Een aantrekkelijke en moderne werkomgeving.
  • Een breed aanbod aan opleidingen.