Wat verwachten wij: 

Wij zijn op zoek naar een Business Unit Manager die verantwoordelijk zal zijn voor de supervisie van de operationele werking van de 20 medische kabinetten van de Onafhankelijke Ziekenfondsen in België, in interactie met de backofficediensten.

Taken

  • Je bent verantwoordelijk voor de rechtstreekse aansturing van 3 regionale operationele managers en de operationele werking van multidisciplinaire teams (+- 90 personen).
  • Je rapporteert aan de operationele directeur.
  • Je zorgt voor de implementatie van de MLOZ-visie m.b.t. het beheer van de arbeidsongeschiktheid conform de RIZIV-reglementering en met oog voor kwaliteitsdienstverlening aan onze leden.
  • Je geeft strategische en tactische aanbevelingen aan de medische en operationele directie op basis van de analyses en vaststellingen op het terrein.
  • Je faciliteert de operationele implementatie van IT-aanpassingen die een impact hebben op de werking van de medische kabinetten.
  • Je bent verantwoordelijk voor het budgetbeheer en het behalen van de operationele doelstellingen van de medische kabinetten (barometer voor het succes van de invulling van de functie).
  • Je werkt nauw samen met de andere Business Unit Managers van het departement Operations & Expertise en de medische directie.
  • Je hebt een ambassadeursrol om de samenwerking te faciliteren tussen de ziekenfondsen, de medische kabinetten en de centrale diensten van MLOZ.
  • Je neemt deel aan interne en externe vertegenwoordigingen met verdediging van de MLOZ-belangen.

Wie zoeken we: 

  • Je bent tweetalig (NL/FR) en senior manager met ervaring in people en process management in een evoluerende werkomgeving
  • Je hebt een Masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt veel affiniteit met IT- en business projecten.
  • Een professionele ervaring in de medische sector of ziekenfondswereld is een plus.
  • Je bent flexibel in termen van mobiliteit (regelmatige verplaatsingen naar de hoofdzetel en medische kabinetten).
  • Je bent resultaatgericht.
  • Je beschikt over een analytisch en probleemoplossend vermogen.
  • Je bent empathisch en hebt goede communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt een proactieve management stijl met oog voor risicobeheersing.

Wat kunnen we u bieden: 

  • Wij bieden een contract van onbepaalde duur.
  • Je krijgt een aantrekkelijk loon in functie van je verantwoordelijkheden en je ervaring.
  • Wij bieden je een bonus aan, afhankelijk van je persoonlijke doelstellingen en resultaten.
  • Wij werken met het Flex Income PlanTM, dat flexibel belonen toelaat. Je stelt zelf je loonpakket samen met loon-in-geld, legale en extralegale voordelen, en je past het aan volgens je persoonlijke behoeften.
  • Daarbij komt een wagen met een tankkaart.
  • Daarnaast zijn er ook tal van extralegale voordelen, zoals aansluiting bij Dentalia Plus en Hospitalia Plus, maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, GSM.
  • Wij geven je autonomie en ondernemerschap in je job, maar tegelijkertijd ook teamwerk met andere collega’s.
  • In deze job krijg je de kans om persoonlijk en professioneel te groeien.
  • En dat in een moderne en aantrekkelijke werkomgeving.
  • Tot slot krijg je bij ons de kans om verschillende opleidingen te volgen, de je carrière ten goede komen.