Wat verwachten wij?: 

Een paramedisch beheerder behandelt de individuele gezondheidszorgdossiers van onze leden, en controleert tijdens zijn/haar huisbezoeken hun aanvragen tot tussenkomst.
Het eerste luik van je functie bestaat er in dat je garandeert dat een terugbetaling voor gepresteerde gezondheidszorgen al dan niet wordt toegekend (retroactief) of dat de prestatie effectief mag geleverd worden (proactief).  Je gaat na of een aanvraag op reglementair en medisch niveau aan alle eisen van de verplichte ziekteverzekering voldoet. Dit laat de Adviserend Geneesheer nadien toe de optimale en conforme beslissing te nemen. Het doel is dat jij zodanige kwaliteit levert, dat de Adviserend Geneesheer jou op termijn machtiging kan geven om zèlf beslissingen te nemen over al deze dossiers. Het tweede luik van je functie bestaat uit de huisbezoeken: je controleert de afhankelijkheidsgraad van de leden en je neemt een beslissing over de terugbetaling van hun aanvragen tot tussenkomst. Je rapporteert over je controles aan de Adviserend Geneesheer en registreert alles in de tool. Je stelt ook de terugvorderings- en fraudedossiers op, en je volgt deze op.
In deze functie is het een uitdaging om nauwgezetheid te koppelen aan productiviteit, contactvaardigheid en goede communicatieskills.
Als paramedisch beheerder rapporteer je aan de Manager van de business unit Business Unit Medical – Geneeskundige Verzorging.

Wie zoeken we?: 

Wij zoeken iemand met een goed analytisch vermogen, die een goed begrip kan ontwikkelen van onze business en de complexe reglementering. Intellectueel nieuwsgierig zijn is mooi meegenomen: je zal nl. heel veel moet studeren om de wetgeving onder de knie te krijgen. Zin voor synthese helpt bij de verwerking van de dossiers en in je communicatie met de Adviserend Geneesheer. Je slaagt er in om heel nauwkeurig te werken en tegelijkertijd toch een goed tempo aan te houden. In je communicatie vind je de perfecte balans tussen tact, helderheid en, indien nodig, doortastendheid. En als je autonomie in je job op prijs stelt, dan ben je hier aan het juiste adres.

Daarnaast verwachten wij ook…

  • Een bachelordiploma van verpleegkundige niveau A1.
  • Ervaring met huisbezoeken is een plus.
  • Je woont in de regio Antwerpen-Limburg.
  • Minstens één keer per maand dien je op ons hoofdkantoor in Anderlecht te zijn; in het kader van je opleiding zal dat bij je opstart natuurlijk wel vaker het geval zijn.
  • Kennis van de medische wereld en de ziekenfondswereld is een pluspunt.
  • Kennis van de wetgeving en de reglementering over de domeinen van de medische dossiers is een pluspunt.
  • Uitstekende kennis van het Nederlands, en goede kennis van het
  • Een goede kennis van informaticatoepassingen en –gebruik (MS Office & AS/400).

Wat kunnen we u bieden?: 

  • Wij bieden een contract van onbepaalde duur.
  • Je krijgt een aantrekkelijk loon in functie van je verantwoordelijkheden en je ervaring.
  • Daarbij komt een wagen met een tankkaart.
  • Wij bieden je een bonus aan, afhankelijk van je persoonlijke doelstellingen en resultaten.
  • Daarnaast zijn er ook tal van extralegale voordelen, zoals aansluiting bij Dentalia Plus en Hospitalia Plus, maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, …
  • Wij geven je autonomie en ondernemerschap in je job, maar tegelijkertijd ook teamwerk met andere collega’s.
  • In deze job krijg je de kans om persoonlijk en professioneel te groeien.
  • En dat in een moderne en aantrekkelijke werkomgeving.
  • Tot slot krijg je bij ons de kans om verschillende opleidingen te volgen, de je carrière ten goede komen.

Pour postuler: